Tarieven

Tidy Life biedt meerdere pakketten aan, zodat de diensten zo goed mogelijk op jouw wensen aansluiten.
Prijzen variëren van € 50,- tot € 70,- (inclusief btw) per uur, welke afhankelijk is van het pakket dat je kiest.

Custom pakketten zijn beschikbaar op aanvraag. Stuur hiervoor een berichtje.

Hands-On Pakketten

Tidy Space

3 uur
210
  • 3 uur hands-on organizinghulp
  • Geschikt voor kleinere klussen, zoals kasten, badkamers of wasruimtes.
  • Inclusief intakegesprek, reiskosten en nazorg

Tidy Rooms

9 uur
540
  • 9 uur hands-on organizinghulp
  • Geschikt voor meerdere kleinere klussen of een groter project
  • Inclusief intakegesprek, reiskosten en nazorg
Populair

Tidy Home

18 uur
900
  • 18 uur hands-on organizinghulp
  • Geschikt voor het hele huis of langdurige projecten, zoals verhuizingen
  • Inclusief intakegesprek, reiskosten en nazorg

Do It Yourself Pakketten

Tidy Scan

maximaal 2 uur
70
  • Maximaal 2 uur doorloop in huis om de knelpunten te bekijken
  • Geschikt voor kleinere klussen of het hele huis
  • Inclusief handig naslagwerk, reiskosten en nazorg
Populair

Virtual Organizing

onbeperkt
50
  • Onbeperkt contact via e-mail, Skype en/of Whatsapp
  • Geschikt voor kleinere klussen of het hele huis
  • Inclusief handig naslagwerk, online support en nazorg

Virtual Decorating

per project
390
  • Regelmatig contact via e-mail, Skype en/of Whatsapp
  • Geschikt voor elke ruimte in huis of de complete woning
  • Inclusief naslagwerk, shopping list en online support

Combinatie Pakketten

Tidy Move

per project
1995
  • Hulp bij het in - en uitpakken van de inboedel
  • Hands-on vastgoedstyling voor verkoop van je oude huis
  • Virtual decoratingpakket voor je nieuwe huis
  • Inclusief intakegesprek, reiskosten en nazorg

Tidy Baby

per project
1395
  • Hulp bij het leegruimen van de babykamer to-be
  • Het inruimen en organiseren van de nieuwe, ingerichte babykamer
  • Virtual decoratingpakket voor de babykamer
  • Inclusief intakegesprek, reiskosten en nazorg

Tidy Home Office

per project
1395
  • Hulp bij het leegruimen van het kantoor to-be
  • Het inruimen en organiseren van het nieuwe, ingerichte kantoor
  • Virtual decoratingpakket voor het kantoor
  • Inclusief intakegesprek, reiskosten en nazorg

* Mocht je met mij in zee gaan, dan dient er een aanbetaling van 25% worden gedaan. Er zal hiervoor altijd eerst een factuur komen. 
* Eventuele parkeerkosten zitten nooit bij de prijs inbegrepen, en zullen worden gefactureerd. 

Aanvullende Opties

Donatie Service

Blijf niet met je spullen zitten, maar geef ze aan Tidy Life mee. Je overgebleven spullen zullen op deze manier een nieuw huis vinden, en jij ziet gelijk het resultaat van de organizing sessie!

€ 10,- per rit

Shopping Service

Heb je het te druk om de producten die aanbevolen zijn tijdens onze sessie aan te schaffen? Tidy Life kan dit voor jou uit handen nemen! Shopbudget in overleg.

€ 25,- per uur

Onderhouds Service

Moeite of geen tijd om je huis bij te houden? Iedereen die een sessie met Tidy Life heeft gehad krijgt korting op organizing onderhoud! Frequentie in overleg.

€ 25% korting per uur

Foto Service

Heb je foto(albums) liggen die je graag gedigitaliseerd wil hebben? Tidy Life neemt de foto's mee, scant deze en zet deze op een handige usb-stick. Zo blijven ze voor altijd mooi!

€ 25,- per uur

Finishing Touch

Als je huis helemaal netjes op de foto staat voor de verkoop, dan is het natuurlijk ook fijn dat het er op open dagen net zo mooi uitziet. De Finishing Touch kan dit voor jou doen!

€ 25,- per uur