Werkwijze

Wil je weten hoe ik te werk ga, en op welke termijn we zouden kunnen beginnen? Lees dan hier onder verder. 

Stap 1: Kies je dienst

Op deze pagina kun je zien voor welke diensten je bij mij terecht kunt. Staat jouw probleemgebied er niet tussen? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik kan namelijk altijd kijken of ik iets voor jou kan betekenen. Zo niet, dan weet ik misschien wel waar je heen zou kunnen. 

Stap 2: Contact opnemen

Heb je interesse in één van mijn diensten? Schroom dan niet om een afspraak met me te maken! Dat kan via onderstaande button. Heb je nog vragen? Dit kun je deze heel gemakkelijk stellen door het contactformulier in te vullen of door even te bellen! Mocht ik telefonisch niet opnemen, laat dan even een berichtje achter, dan bel ik je z.s.m. terug om je vraag te beantwoorden. 

Stap 3: Intakegesprek

Tijdens het intakegesprek inventariseren we ons startpunt, en kan ik een plan van aanpak maken. Ik kijk hierbij gelijk hoeveel tijd het ongeveer zou kunnen gaan kosten. Ook kijken we hier naar jouw wensen. Op deze manier kunnen we goed zien welk pakket het beste bij jou past, mocht je dit nog niet goed weten. Verder is dit gesprek ook bedoeld om te kijken of je een klik met me voelt, wat ook niet onbelangrijk is! Het intakegesprek duurt ongeveer een half uur tot een uur. 

Stap 4: Aan de slag

Zodra je akkoord gaat met het plan van aanpak, zullen we de eerste werkafspraak inplannen. Ik werk in principe altijd in sessies van 3 uur, omdat dit het beste te behappen is. Voor kleinere klussen zoals kasten is dit vaak ook genoeg tijd. Grotere klussen zullen in meerdere sessies worden uitgevoerd. 

Stap 5: Nazorg

Ongeveer 2 weken na onze (laatste) afspraak neem ik nogmaals contact met je op. Samen evalueren we even hoe de bevindingen zijn geweest, en of je er baat bij hebt gehad. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan bekijken we samen hoe we dit nog op kunnen lossen. Tevens zal er een vragenlijst toegestuurd worden. Mijn verzoek is om deze eerlijk in te vullen en terug te sturen. Deze vragenlijst gebruik ik namelijk om mijn eigen diensten te kunnen verbeteren.